GlassesUSA review


Looking at me, you would not know I wear eyeglasses (in most of my pictures, I have my contact lenses).  I have been wearing glasses ever since I was 10 years old (and that's a looong time). After I was older, I remember getting contact lenses. But when I'm home, I like to wear my glasses.
Gledajući moje slikice po blogu, vjerovatno niste mogli pogoditi da nosim naočale (na većini slika imam leće). Naočale nosim od 10og rođendana, što je puuuno puno godina. Poslije sam počela nositi polutvrde kontaktne leće, koje i danas koristim. Ali, kad sam kod kuće, volim naočale.

When GlassesUSA.com asked me to review their website, I was excited to check out their selection. I was amazed at the variety of choices which included everything from every day glasses to non-reflective lenses and even glasses with UV protection. They have so many cheap eyeglasses, and you can sort the glasses by gender, frame type, frame shape and lens type.
Kad su me iz GlassesUSA.com kontaktirali da napišem ovu recenziju njihovog website-a, stvarno sam ga sa uzbuđjenjem pretraživala. Iznenadila sam se količinom raztičitih vrsta naočala; od svakidašnjih preko nereflektirajućih leća (stakla), čak i leća sa UV zaštitom. Imaju podosta jeftinih okvira i sunčanih naočala koje se mogu sortirati po spolu, tipu okvira, obliku i vrsti leća.   

They have this awesome feature on their website called the virtual mirror where you can upload a photo or take a photo of yourself with your webcam and "try on" the glasses. My daughter and I had a great time playing around with this feature. She wanted me to try on every pair because she thought it was so fun!
A imaju i ovu interesantnu stvarčicu na svojoj stranici koja se zove "virtual mirror" - virtualno ogledalo - preko kojeg se može učitati fotografija sa kompjutera ili sa webkamere i na taj način "isprobati" naočale. Moja kćer i ja smo se odlično zabavile igrajući se sa ovim ogledalom. Ona je htjela da isprobam svaki mogući par naočala!

Why wouldn't you try it yourself ? :)
Zašto i same ne bi probale ? :)
 


 


So I found this pair of glasses that suited me the best!
I tako sam našla ovaj par naočala koje mi dobro pristaju!

 
Clicking on its image, you can find some more informations about them; how long they are, how wide etc., and the best part is that all measurement are in milimeters (mm); great for European customers! Also, another great feature on their website is that all prises can convert from US dollars to Euros! That makes shopping even easier for us!
Kad se klikne na fotografiju odabranih naočala, iskoče i druge informacije; koliko sou okviri dugi, široki i sl., a najbolje od svega je da su mjere dane u mm! Također se i cijene iz dolara mogu pretvoriti u eure.

They make ordering  eyeglasses online process super easy, and in a few short clicks, you can select the frames you like, provide information about what your glasses are used for, select the lens thickness best suited for your needs, and choose which eye and lens protections (such as anti-scratch, anti-reflective coating, transitions,etc) are right for you. Next, simply input your prescription lens information and ordering process is finished!
Proces naručivanja naočala je dosta jednostavan, nakon par klikova, izabere se željeni okvir, pročitaju se dodatne informacije o okviru, izabere debljine leća i zaštita leća(poput negrebajućih, nereflektirajućih značajki). Zatim se upiše dioptrija i naručivanje je gotovo! 
 
Besides their high quality frames and lenses, they offer a 110% lowest price guarantee and a 100% satisfaction guarantee along with a generous refer-a-friend program.
Additionally, you can stay up-to-date on all GlassesUSA.com happenings through their Facebook page (http://www.facebook.com/glassesusa) and their Twitter feed (@GlassesUSA).
Uz njihove vrlo kvalitetne okvire i leće, također nude povrat novca u iznosu od 110% ako naiđete na isti model koji je jeftiniji od njihove ponude, ali i velikodušne popuste u slučaju da ih preporučite prijatelju.Također, sve novosti možete doznati na vrijeme ako ih pratite na FB i Twitteru.
 
  DISCOUNTS FOR MY READERS!!!
STOREWIDE OFFER:
Take 15% off your entire order amount + FREE shipping (orders over $50). Code: FS15
Take 10% off any order of prescription glasses. Code: Blog10




I’m still not sure if online glasses shopping is right for me, but it’s certainly a great option to have.
Još nisam sigurna da li je ovaj način kupovanja "pravi" za mene, ali je sigurno da je dobro imati takvu opciju. Što kažete na popust za čitatelje carpe_diem?
 
Disclaimer: This review was sponsored by GlassesUSA, but I expressed my honest and sincere opinions.


 

Comments

  1. Uvijek je dobro znati informacije kao ove :) Naočale je možda dobro probati ipak uživo, ali ako se dobro prouče naočale na netu može se dobro pogoditi :)) Mene su baš nekidan kontaktirali iz tvrtke Firmoo pa ćemo vidjeti što će biti s tim :)

    ReplyDelete
  2. još nisam probala kupovati naočale online. s jedne strane dobre cijene (popusti i sl), a s druge strane činjenica da ih nisam probala uživo, hmmmm... premda, pročitala sam na njihovoj stranici, ako oni pogriješe kod narudžbe, da dobiješ nove bez problema (dakle, bez daljnje naplate)

    ReplyDelete
  3. Mislim da se nebih usudila kupovati naočale online, pogotovo ne za djecu, moji dvoje nose kontaktne leće ali mislimd a sve ide preko njemačk neka tvrtka Art Vivandi naručuje odande, tako smo dobili preporuku od nadležne doktorice kod koje idu u Zagreb...
    Dobro je znati neke stvari, nije na odmet :)

    ReplyDelete
  4. točno, nije na odmet znati da postoji i druga opcija. moji isto nose meke leće, njih moram naručiti preko klinike, ali ja svoje polutvrde naručujem direktno od proizvođača u Zgb

    ReplyDelete
  5. Nije ovo loš predlog, iako ja više volim da uđem u radnju i isprobam milion okvira, iako znam da ću se uvek vratiti na onaj prvi.
    Volim lepe okvire, ali nije jeftino da bih ih menjala i nosila kao detalje, a volela bih. Zapravo, stakla su mi skupa, okvir ne toliko.

    ReplyDelete
  6. Totalno si bila u pravu, evo sam danas dobila mail od Firmoo-a da za sada šalju besplatne naočale samo po SAD-u :))) Nema veze, bude nešto drugi put!

    ReplyDelete
  7. The glasses look very well on you, Ana! I like the daring color, it suits your optimistic personality ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!